csütörtök

Oklevél és Díj :)

Sziasztok.

A fejezettel lassan de haladok mivel egy kicsike pihenésre volt szükségem. Kicsit rosszul esett az mikor csak pár komi volt. De túl kellet hogy lépjek ezen. Így ez a kis szünet sokat segített abban hogy rájöjjek én vagyok hálás amiért ha csak páran is de leírjátok a véleményeteket. Sajnos azt vettem észre hogy egyre kevesebben lettünk legalábbis szerintem. Bárcsak ne így lenne.

Mint azt láttátok indultam egy blogszépség versenyen. Nem tudom hogy mennyien szavaztatok az én blogomra de aki szavazott annak nagyon szépen köszönöm.
Sosem nyertem semmit sem és ez a verseny volt az amiben 1 helyezést értem el.
El sem tudom monda mennyire hálás vagyok annak szavazott és a barátaimnak.

És itt is az oklevél. Nagyon szépen köszönöm.

Mindenkinek tudom ajánlani ezt az oldalt. http://alsynia.blogspot.hu/  Nagyon jó versenyek vannak és érdemes rajtuk részt venni. 


Most pedig a Díj amit kaptam. Nagyon szépen köszönöm Xéninek.


A szabályokról:

  • Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról 
  • A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni
  • 11 kérdést feltenni a jelölteknek
  • 11 embert meg kell jelölni és linkelni
  • Nincs visszaadás/visszajelölés

11 Dolog rólam:

1. Nagyon szeretek írni mert akkor egy olyan világot alkotok amilyet én szeretek.
2. A barátnőim a legfontosabbak számomra a családom után. Ők azok akikben minden téren számíthatok. És ők azok akik mindig mellettem fognak állni.
3. Van egy öcsém és egy húgom akiket nagyon szeretek még annak ellenére is hogy néha nagyon feltudnak bosszantani. :)
4. Imádom a gyerekeket és ezzel is akarok majd foglalkozni.
5. Most érettségiztem le és annak ellenére hogy mennyire féltem nagyon könnyű volt.
6. Imádok olvasni pedig soha nem olvastam ki még a kötelező olvasmányokat sem.
7. Szeretem az állatokat és ha tehetném rengeteg menhelyet hoznák létre hogy szegény állatoknak jó élete lehessen.
8. Alig várom már hogy vezethessek pedig eléggé félek tőle. 
9. Imádok zenét hallgatni és csak úgy tudok írni.
10. Nem tudok főzni pedig szeretnék majd egyszer megtanulni.
11. Eléggé beszédes vagyok de mindenki úgy szeret ahogy vagyok.

Xéni kérdései:

1.Mi volt a legjobb dolog eddig az életedben?
Az amikor elkezdtem írni. Az írás annyi mindent adott nekem és el sem tudnám most már képzelni az életem ezek nélkül. És ha egyszer majd abba hagyom akkor mindig szívesen fogok visszaemlékezni az éltem ezen részére. 

2. Mi volt a legeslegrosszabb élményed eddig?
Nem igazán emlékszek ilyenre. Olyan személyiség vagyok aki minden rosszban valami jót keres. Megpróbálok mindent jól megélni. Talán az volt a legrosszabb mikor két éve elveszítettem a nagypapámat akit nagyon szerettem. Valahogy azt még a mai napig nem tudtam igazán feldolgozni. 

3.Mi a legnagyobb félelmed?
Az hogy elveszítem azokat akiket szeretek. Sajnos olyan vagyok hogy hamar megszeretek valakit így azokból már sok van és mindegyikűjüket féltem. 

4. Mit gondolsz a pszichés emberekről?
Sajnálom őket pedig tudom hogy sokan nem kérnek a sajnálatból. Segíteni kell nekik és nem pedig lenézni őket. Lehet hogy akár egy beszélgetés is sokat javíthat még akkor is ha kis dolognak tűnik. 

5. Mi vett rá, hogy írni kezdj?
Először is az hogy megnéztem a Twilight-ot. Be kell vallanom először rülehtem. Nem érettem hogy miért van oda mindenki. A húgom meg akarta nézni én pedig megszereztem neki így én is megnéztem vele. Amint vége lett a filmnek még vagy hatszor megnéztem. Ekkor úgy még nem fogott meg az hogy én is írjak. Ugyan olvastam blogokat de mindig csak az olvasásnál maradtam. Egy szép napon azonban barátnőm miatt elkezdtem írni. Nagyon gagyi volt az eleje szerintem. A barátnőm azt monda hogy jó csak fejtsem ki jobban a dolgokat és én így is tettem. És tavaly május óta írok. 

6. Ha a nagyszájú ellenséged száját bekötnék, és lehetőséged lenne beszélni, mit mondanál neki?
Ez egy igazán jó kérdés. Sok mindent mondanák neki. Sajnos nem vagyok egy olyan ember aki az ismeretlenek vagy éppen a suliban olyan nagy szájú. A családom körében az más. Valószínűleg  megpróbálnám neki elmagyarázni hogy igazán nem szép az amit tesz. Lehet valaki nagy szájú de kedves vagy nagy szájú és bunkó aki leszól másokat mielőtt magába nézne.   

7. Ha mindenható volnál, mi lenne az első intézkedésed?
Hát ez is egy igazán jó kérdés. Az első intézkedésem az lenne hogy mindenki legyen normális. Ne öldössék másokat. És ne tegyenek kárt a földön ahol élünk. Sajnos ezt vissza fogjuk kapni abban biztos vagyok. 

8. Angyal vagy ördög lennél inkább? Miért?
Hogy mi lennék? Valószínűleg angyal. Nem igazán tudnák ártani bárkinek is. Úgy gondolom. Sosem voltam az a rossz fajta. Nem nagyon járok el sehová sem és a szüleim legnagyobb baja hogy sokat vagyok a szobámba. Szóval ha választani kéne angyal lenné hogy a szeretteimmel lehessek még a halál után is. :) 

9. Ha dühös vagy, milyen zenét hallgatsz meg leginkább akkor, vagy mivel vezeted le a feszültséget?
Általában leülök és lassú számokat hallgatok.  Olyanokat amik elgondolkodtatnak és ihletet adnak az íráshoz. Van olyan mikor dühös vagyok akkor írok vagy amikor nagyon szomorú általában akkor írom a legelgondolkodtatóbb dolgokat. 

10. Mi a kedvenc sportod?
Hát ha választani kellene hogy milyen sportot csináljak az valószínűleg a görkori lenne már ha az sportnak számít. De szeretek futni is.  

11. Változtatnál bármin is, amit eddig elértél?
Nem. Hiszek abban hogy mindennek oka van ami történik. És abba is hogy már minden megvan írva előre. Persze vannak olyan dolgok amikre azt mondanám hogy ez bár csak máshogy történt volna de nem. Mert azokból tanultam sok mindent. Ha azok a rossz dolgok nincsenek akkor nem olyan lennék mint aki most vagyok. 


Akiknek tovább küldöm:
Zoe
Beus
Mary Poppins
Drusilla

Sajnálom de csak ennyinek tudom elküldeni.

A kérdéseim:

1.Ki a kedvenc színészed?
2.Mit változtatnál magadon?
3.Mire vágysz a legjobban?
4.Melyik az az álmod amit sosem adnál fel semmi áron sem?
5.Kitartó vagy abban amit egyszer elkezdesz?
6. Mi az min változtatnál és miért?
7. Mióta írsz? És mi az amiért elkezdtél írni?
8. Melyik évszak a kedvenced és miért?
9. Mi szerettél volna lenni kiskorodban?
10. Milyen zene műfaj a kedvenced?
11. Hova szeretnél eljutni és miért?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése