kedd

19. Fejezet


19. Fejezet



Nikki szemszöge:

Amikor a konyhába értem meglepve tapasztaltam, hogy már Kristenen kívül mindenki fent van.

- Jó reggelt – köszöntem egy kicsit kómása.

- Jó reggelt.

- Hogy te milyen bájos vagy így korán reggel – lépett mellém Jered – miközben engem nézett. Gondolom a reggeli külsőmre értette. Hajam kócos volt és a pizsamámban úgy battyogtam, mint egy élő halott. 

- Ó hogy te milyen kedves vagy. Nem is gondoltam, hogy tudsz ilyen is lenni – néztem rá mosolyogva. 

- Látod most ez is bekövetkezett - a konyhába beérve rögtön a kévét vettem célba. Ha azt megiszom, akkor legalább már használható vagyok. 

- Kristen még mindig alszik? – néztem a fiúkra kérdőn.

- Nem, már itthon sincs – mondta Cam

- Be akartunk menni hozzá, hogy felébresszük, de már nem volt ott – mondta Den. Értetlenül néztem rájuk. Kris nem mondta, hogy menne valahova. 

- Nem mondta nektek, hogy hova megy? 

- Nem azt hittük, hogy neked szólt – a nappaliba mentem a telefonomért. Amikor megpróbáltam felhívni, még csak ki sem csengett. A fiúk kérdőn néztek rám.

- Ki van kapcsolva. Julesnak sem mondott semmit sem?

- Nem, vagyis nem hiszem. De jobb, ha nem mondjuk meg neki, amíg meg nem tudjuk, hogy hol van, mert csak idegeskedne. 

- Igen talán jobb lenne, ha nem mondanánk el neki. 

- Nem tudsz olyat, aki esetleg tudhatja, hogy hol van? – Nézett rám kérdőn Jered.

- De, tudok csakhogy ő nemsokára itt lesz, így nincs értelme felhívni. Gyorsan felmegyek, felöltözök, aztán jövök is. Gyorsan felszaladtam, majd a fürdő felé vettem az irányt. Egész végig Kristen járt a fejemben. Mostanában egyre furcsább. És az az alak is aki kereste, olyan furcsa volt. Meghallottam a csengőt. Itt is vannak. Gyorsan befejeztem a zuhanyzást. Előkapkodtam a gardróbból a ruhákat és egy bikinit is hisz nagy valószínűséggel fürödni is fogunk. Felvettem egy rövidnadrágot megy egy felsőt hozzá és egy strandpapucsot. Hajamat gyorsan felkötöttem majd már siettem is le. A nappaliban ott volt mindenki. Én azonnal Matthez siettem, majd rögtön ajkaira tapadtam és el sem akartam engedni.

- Én nem kapok ilyen köszöntést, mint ő – lépett mellém Tom, miután elváltam Mattől.

- Dehogynem – mondtam mire nagy mosoly terült szét arcán, míg a többiekén meglepettség. – Megfordultam, majd felkapva Nielt Tomhoz nyomtam. 

- Én csak ezt kapom? 

- Ne legyél telhetetlen – néztem rá szigorúan. 

- Jól van na – mondta majd a konyhába ment Niellel a kezében. Mivel nem voltak itt a szülők rögtön a tárgyra tértem. Robra nézve láttam, ahogy a házat kémleli Kris után. 

- Rob nem mondta Kris, hogy ma megy valahova este, mikor beszélt veled? – Néztem rá kérdőn, ahogy Jered, Den és Cam is. 

- Nem, nem mondott semmit sem, miért? 

- Csak azért, mert mire felkeltünk már nem volt itthon és a telefont sem vette fel – Rob éppen mondott volna valamit, amikor Kellen megszólalt. 

- Ashleyvel van. Korán reggel mentek, valahova de nem mondta, hogy hova mennek.

- És ezt te mégis honnan tudod? Főleg hogy mikor mentek el? – nézett rá kérdőn Jackson. Mindannyian elmosolyodtunk. Valahogy mindannyian sejtettük, hogy honnan tudhatja. 

- Öhm, izé – vakargatta meg a fejét –este szólt, hogy mit üzent Kristen. 

- Aha és gondolom, ha már egyszer ott volt, akkor miért ne tornázzatok együtt ugye? – Bokszolt bele a vállába Rob. 

- Hát mondhatjuk úgy is – vigyorodott el.

- Ti pasik katasztrófák vagytok – mondtam nevetve majd én is a konyhába mentem megmondani Julesnek, hogy Kristen hol van. 

- Jules – léptem be a konyhába, ahol rengeteg étel volt, vagyis szendvicsek. Jules kente a kenyereket, míg John pakolta őket. És az asztal végén Tom meg evett. Vicces egy látvány volt azt kell hogy mondjam – Kristen elment Ashleyvel. Nemsokára jönnek. 

- De neki még pihennie kellene. 

- Ezt biztosan ő is tudja kedvesem. Nyugodj meg Kristen nagylány. Tudni fogja, ha éppen arra van szüksége, hogy pihenjen – nyugtatta John, Julest.  Egyszer csak nagy kiabálásra lettünk figyelmesek majd a fiúk elkezdtek felénk futni. Tudtam, hogy ebből semmi jó nem sülhet ki. És így is lett. A fiúk felkaptak, majd elkezdtek a medence felé vinni. 

- Fiúk neee. Tegyetek le most! – mondtam, de mintha meg sem hallották volna – ha nem tesztek le, akkor….. – mondtam, de nem tudtam befejezni, mert már a vízbe találtam magam. Nevetve néztek rám, ahogy a víztől prüszköltem. - Ezt még megbánjátok – néztem rájuk szikrázó szemekkel. 


Kristen szemszöge: 


Már vagy ezer boltot bejártunk, mire végre mindent sikerült megvennünk. Voltak olyanok, amik az én ízlésemnek kicsit merész volt, de a cél érdekében mindent. Ashley sok mindenben a segítségemre volt, amiért nagyon is hálás voltam neki. Rengeteg ruhát vettünk és persze hozzá illő cipőket. Már hazafelé tartottunk és alig vártam, hogy otthon legyünk ugyanis a fiúk nagy valószínűséggel már ott vannak.

- És mi mond csak, mi a helyzet veled és Kellannel? – néztem felé mosolyogva, mire el is pirult. 

- Hát mi csak úgy vagyunk. Néha együtt töltjük az éjszakát meg eljárunk együtt, de eddig semmi komoly. Jó is ez a kötetlenség. Mi csak jól érezzük magunkat egymással. 

- Értem. Tudod, ugyan nem olyan régóta ismerem őket, de azt tudom, hogy Kellan rendes. 

- Igen, az. Egy nagy bolond gyerek – mondta és hangjában volt valami, amiből tudtam, hogy ők már nem sokáig maradnak csak ilyen kapcsolatban. 

Amikor leparkoltam a házunk előtt, mind a ketten kiszálltunk, majd kivettük a ruhákat is. A házba belépve azonban senkit sem találtunk. De hátulról e kertből hangok szűrődtek ki, így Ashleyvel az ablakhoz mentünk. Nikki a medencében, míg a többiek a medence szélén a hasukat fogva nevették. Ashleyvel mi is elnevettük magunkat, majd mielőtt észrevettek volna minket, felmentünk az emeletre egyenesen a szobámba.

- Elmegyek, gyors lezuhanyozok – mondtam, majd már mentem is a fürdőbe.

- Én addig előkészítem a ruháinkat – mondta Ashley. Gyorsan végeztem, majd engem követett Ashley, akinek meg én készítettem ki a ruháját, ugyanis ami az ágyon volt nem tetszett. Hiába is bennem is meg van az, ami anyában is, méghozzá a kerítő szerepe. 

- Választottam neked másik ruhát – mosolyogtam rá – Tessék, a fürdőben felöltözhetsz –nyomtam a kezébe a ruhákat majd betoltam oda, mielőtt még ellenkezhetett volna. Mosolyogva mentem vissza az ágyhoz. A kikészített ruhámra néztem és be kell vallanom, már most sajnálom Robot.
Elengedtem a törölközőt, hogy fel tudjak öltözni, amikor a velem szemben lévő tükörben láttam, hogy az ajtó kinyílik és Rob áll ott. Leesett állal bámult.

- Rob - szóltam rá, majd azonnal magam elé kaptam a törölközőt és felé fordultam. Bamba tekintettel nézte immáron fedett testem. Szeme égette bőröm minden egyes négyzetcentiméterét. 

- Én..én sajnálom..én..én csak – mondatát nem tudta befejezni. Kiviharzott és az ajtót is becsukta maga mögött. 

Egy percig az a helyet néztem ahol az előbb állt majd elkezdtem öltözni. Felvettem a fürdőruhát, ami fehér volt majd rá egy miniszoknyát. Felsőtestemet csak a bikini felső takarta. Hajamat kiengedtem majd kezemmel néhányszor beletúrtam. A tükörbe nézve elégedetten néztem magamon végig. Kevés mindent takart, de még mindig többet, mint amit az előbb Rob látott. Még most is bele pirulok abba hogyan szemeivel pásztázta a testem.
Ashley lépett ki a fürdőből és nagyon csinos volt. Ha ettől nem bolondul bele Kell, akkor semmitől. 

- Csini vagy – mondtam neki.

- Köszönöm. Te meg dögös. Azt hiszem Rob már, veheti is a hűtőfürdőt – vigyorgott.

- Lehet, hogy most is épp azt csinálja.

- Miért? – nézett rám értetlenül. 

- Csak azért mert az előbb őnagysága éppen rányitott, amikor egy szál semmiben álltam. És elég jól meg tudott nézni hátulról.

- Nem mondod… – ült le mellém az ágyra döbbent arckifejezéssel. 

- De de, aztán pedig valamit mondott, de nem lehetett érteni csak fogta magát és elment. 

- Hát az biztos, hogy felülmúltuk a tervedet – mosolyodott el. 

- Az biztos. Na, menjünk, lehet, hogy szegény Nikkinek segítségre lesz szüksége – mondtam majd mindketten felálltunk és elindultunk lefelé. A lépcsőn szembe találtuk magunkat Dennel aki elismerően nézett rajtunk végig. 

- Ejha, csajok. Csinik vagytok. Te pedig jó hogy megvagy – adott puszit az arcomra, majd tovább ment. Mi is folytattuk utunkat le ahol hangosan szólt a zene. Bent nem volt senki, így kimentünk a kertbe és már meg is voltak. Rob és Kellan éppen a grillsütőt próbálták beüzemelni amikor Ashleyre néztem, majd egyszerre bólintottunk és feléjük vettük az irányt. A többiek nem figyeltek ránk így nem buktunk le, hogy éppen feléjük közeledünk. 

Ashley Kellenhez, ment majd hátulról átölelte, míg én Rob mellé mentem lehajoltam a grillsütő mellé majd meggyújtottam. Éreztem magamon Rob perzselő tekintetét, amire elmosolyodtam. 

- Nézzenek, oda kik tisztelnek minket meg a jelenlétükkel – mondta Tom - és milyen dögösek. 

- Köszi, Tom – mondtam, mire halottam hogy mellettem Rob furcsa hangot ad ki. 
 
Már vagy egy órája beszélgettünk mikor csengettek. Én mentem az ajtóhoz ahol nem más állt mint Lizzy.

- Szia – köszönt majd jó szorosan megöleltük egymást.

- Remélem nem baj hogy jöttem. 

- Dehogy baj, örülök, hogy itt vagy. Gyere- mondtam majd megragadtam a kezét és a kertbe húztam
– Had mutassam be a testvéreimet. Ő itt Cameron a legidősebb, őt követi Den – mutattam bátyámra, aki csak mosolyogva intett egyet – és végül Jered aki mindig velem volt a bajban. Nektek meg had mutassam be Mr. Nem Kopogok testvérét, Elizabettet, de jobban szereti a Lizzyt. 

- Örülök, hogy megismerhetlek titeket – mondta Lizzy mosolyogva. 

- Mi is nagyon örülünk – Robra nézve láttam, hogy nagyon el van mélyedve a gondolataiban, miközben engem néz. Hát ez jó. Ezentúl mindig, ha rám néz, a ruhátlan testem fogja látni. 

- Te miért is hívtad így Robot? – nézett rám kérdőn Tayler. 

- Semmi - vágta rá Rob rögtön.

- Igazából az történt, hogy… - mondtam volna tovább, de Rob hirtelen befogta a számat, majd felkapott és elkezdett velem szaladni a medence felé és velem a karjaimban beleugrott. Egészen addig sikítottam, míg a vízbe nem értem.

 Levegő után kapkodva jöttem fel a felszínre. Odaúsztam Robhoz, aki egyfolytában csak nevetett, majd lenyomtam a víz alá, csakhogy magával húzott. Szorosan belekapaszkodtam és szemeibe néztem.  Meg akartam csókolni, ám a víz alatt csókolózni közel sem olyan romantikus. Így közelebb mentem hozzá majd egy puszit nyomtam szája sarkára. 

Amint a víz felszínére jöttem a medence széle felé úsztam, majd kiszálltam onnan és levettem a miniszoknyát. Leültem az egyik napozóágyra majd szemeimet becsukva hátra dőltem. Pár perce már ott feküdtem, amikor éreztem, hogy valaki eltakarja a napot és vízcseppek esnek lassan száradó bőrömre. Szemeimet kinyitva meglepetten hökkentem hátra. Rob közvetlenül előttem volt és mélyen a szemeimbe nézett. 

-  Tudod, mindig szívesen beledoblak a vízbe, ha ezt a jutalmat kapom – mosolygott majd közelebb hajolva nagyon lassan csókot lehelt szám sarkára. 

Amikor eltávolodott tőlem, még szemeimbe nézve végigsimított arcomon, majd elment. Egyszerűen imádom ezt a pasit. És alig várom már, hogy megtudjam neki mondani, hogy szeretem. 


 Sziasztok. Hát most előbb hoztam a fejezetet és remélem hogy jó lett. Nagyon  örülnék ha írnátok komit. Köszönöm az előző fejezethez a komikat Orsynak, Nócinak és Lexynek és a pipákat is köszönöm. 
Most pedig szeretnék nektek ajánlani egy blogot. Ezen a blogon a történet nekem nagyon tetszik (Robstenes történet). Mégis valamiért kevesen olvassák ezért gondoltam hogy segíttek Krisztinának. Nagyon örülnék neki ha benéznétek hozzá és írnátok neki véleményeket.




Kristen ruhája: 

Ashley ruhája:



Nikki ruhája:


Lizzy ruhája:


7 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ez a feji is tetszett!
    Meglepődtem hogy ilyen hamar lett friss, de örülök neki. Vicces volt hogy Rob benyitott Kris szobályába. És nagyon tetszett a kis "játékuk". :P Azt hittem hogy ebben a részben mondja el Kris Robnak hogy szereti. Akkor a köviben lesz?? Mindenesetre nagyon várom már!
    Puszi, Orsy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia
      Most volt kedvem és időm is így gyorsan megírtam. Reméltem hogy tetszeni fog az a rész amikor Rob rányit Krisre és ezek szerint tetszett. Ennek örülök. Vagy a következőbe vagy az azutániban fogja. Pontosan még nem tudom hogy hogyan jön ki. Kris akkor fogja elmondani amikor már a szüleiknél lesznek.
      Puszi

      Törlés
  2. Szia Beky!
    Fúúú, nagyon jó lett a fejezet! :) Aranyosak voltak a többiek, mikor aggódtak Kristenért. Bár, először én is megijedtem, mivel azt hittem, hogy valami baja lett. Viszont a második tippem az volt, hogy Robbal van. De kellemesen csalódtam. Nem számítottam, hogy Ashleyvel ment el vásárolni.
    Viszont szegény Nikki xD Kicsit sokat kapott a fiúktól. xD Azonban amikor Rob rányitott kristenre... úúúú, nagyon jó rész volt. :) És aranyos, amikor Rob azt mondta, hogy bármikor beledobja, ha kap olyan jutalmat, mint a víz alatt. *-*
    Már nagyon várom a következő fejezetet és kíváncsi vagyok, hogy Kristen hogyan fogja bevallani Robnak, hogy mit érez iránta, valamint az Ash-Kellan párosra. :)
    Puszi:Beus

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Beus.
      Örülök hogy tetszett.
      Azt szerettem volna ha Kristen egy kicsit többet van Ashleyvel hogy jobban megismerhessék egymást mert Ashley keveset szerepelt így ez jó ötletnek tűnt.
      Én is sajnáltam Nikkit de majd most hogy itt vannak a lányok megbosszulják. Reméltem hogy nem rontok el ezzel semmit hogy Rob rányit Krisrel de ezek szerint nem :)
      Megpróbálom a következőt is hamar hozni és abban is lesz sok minden. És írok bele Kellanról és Ashleyről is.

      Köszönöm a komit mindkettőtöknek :)

      Puszi

      Törlés
  3. Szia!

    Nagyon jó lett a feji. Mr nem kopogok :) Vajon mit szóltak volna a többiek ha megtudták volna hogy Rob rányitott Krisre? Nem úszta volna meg egykönnyen és ezt szerintem ő is tudta :) Aranyosak voltak a víz alatt a kis csók.
    Kíváncsian várom a folytatást.

    Nóci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia
      Nagyon örülök hogy tetszett. Az biztos hogy Robnak nem lett volna nyugta a fiúktól és akkor puszit sem kapott volna a víz alatt. Tényleg örülök hogy tetszett és köszönöm hogy írtál komit.
      Sietek a kövivel is.
      Puszi

      Törlés
  4. Szia Beky!
    Jajj, nagyon tetszett a feji. Igazad volt, itt tényleg többet nevettem. :D
    Kellan és Ashley? Együtt? Annyira örülök, hogy összehoztad őket. Krisék után ők a kedvenceim. :)
    Azt megnéztem volna, ha Krisnek sikerül elmondania, hogy mi történt a szobában. A fiúk biztosan ezzel húzták volna még egy jó darabig.
    Ezen kívül a vízben is nagyon aranyosak voltak. Csak a vége volt fura nekem. Olyan érzésem volt, mintha a többiek ott sem lettek volna. De gondolom pont ezt az érzést akartad elérni.
    Puszi: Lexy

    VálaszTörlés